Select Page

 سخن مدیرعامل

سلام و درود فراوان

«بیش از نوزده سال فعالیت موسسه افق ارتباط بین‌المللی باران به ما آموخته است که مشتریان هوشمند و با تجربه علاقه‌مندند خدمات حرفه‌ای و متمایز با خروجی‌های اثر بخش دریافت نمایند.

مشتریان موسسه باران پس از اولین تجربه آموزشی، خاطرنشان می‌کنند که باران برای خلق کیفیت در آموزش زبان نیز یک سازماندهی حرفه‌ای دارد و تمامی خروجی‌هایی که دریافت می‌کنند دستاورد یک تیم آموزشی سازمان یافته است.

نوآوری در خلق شیوه‌های آسان و سریع آموزش زبان انگلیسی، انضباط کم‌نظیر در اجرای تعهدات آموزشی و همراهی صمیمانه در مسیر آموزشی مهمترین وجوه تمایز باران است که همواره برای تحقق آنها تلاش کرده‌ایم.»

با احترام

مهدی بیگی

مدیرعامل

باران‌نامه…

باران نامه مجموعه‌ای از سخنان دوستانه‌ی موسسه باران در زمینه‌ی زبان انگلیسی و ارتباط بهتر با این زبان بین‌المللی می‌باشد. نکاتی که می‌تواند به شما کمک کند تا به‌راحتی با زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم خود در ارتباط برقرار کردن و مکالمات با دوستان و آشنایان و بطور کلی در کار روزمره‌‌ی خود به‌راحتی استفاده کنید.

چند بار در زبان انگلیسی مکث می‌کنید و تُپُق می‌زنید؟

نامه شماره ۰۱

چند بار در زبان انگلیسی مکث می‌کنید و تُپُق می‌زنید؟

آیا واقعا با تلفن می‌توانیم زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

نامه شماره ۰۲

آیا واقعا با تلفن می‌توانیم زبان انگلیسی یاد بگیریم؟