(021)88201529-30 vip@barangroup.ir
Select Page
صفحه ویژه مـدیـران آمـوزش و مـنـابـع انـسـانـی | Special page for education managers and human resources

صفحه‌ ویژه‌ مدیران آموزش و منابع انسانی

Special Page For Education Managers and Human Resources

برگزاری دوره‌های آموزشی و انتخاب مجری جهت اجرای دوره نیازمند دریافت اطلاعات جرئی و دقیق برای تصمیم گیری است. ما دغدغه‌ها و اهداف مدیران منابع انسانی و آموزش سازمان‌های بزرگ را می‌دانیم و درک می‌کنیم. با همین رویکرد مطالب این صفحه کاملاً با هدف پاسخگویی به نیاز شما طراحی شده است. لطفاً این صفحه را با دقت مطالعه کنید.

دوره‌ی ویژه‌ی آموزش زبان انگلیسی سازمانی به مدیران | VIP

آموزش زبان انگلیسی برای مدیران

دوره‌ی آموزشی VIP باران مختص مدیران عالی سازمان‌ها طراحی و اجرا می‌شود. درک شرایط کاری، محدودیت زمانی و برنامه آموزشی اختصاصی طبق هدف زبان‌آموز مبنای طراحی این دوره است.

سوالات متداول مدیران آموزش و منابع انسانی

مدیران آموزش و منابع انسانی چه سوالاتی می‌پرسند؟

نمونه جدولی که برای برنامه‌ریزی آموزش زبان سازمان می‌توانیم تهیه کنیم.

نحوه‌ی ارزیابی محتوای آموزشی نیاز به آزمون بین المللی سطح زبان مورد انتظار اهداف نهایی برای دیزاین نقشه‌ی مسیر یادگیری

نیاز‌های آموزشی و اولویت بندی

Can Do List

گروه بندی نوع دوره تعداد نفرات نام گروه
  • شفاهی
  • کتبی
  • ارزیابی
  • مستمر
  • نمونه‌گیری از پیشرفت
  • چاپی
  • الکترونیکی
  • اپلیکیشن
  • موبایل
  • تلگرام
  • ویدئویی
  • صوتی
  • کتاب محور
  • TOEFL
  • IELTS
  • BEC
  • BULATS
  • OET
  • EPT
  • TOLIMO
  • MSRT
  • ILEC
  • Beginner
  • Elementary
  • Pre-Intermediate
  • Intermediate
  • Upper-Intermediate
  • Advanced

مهارت‌های

  • شنیداری
  • گفتاری
  • نوشتاری
  • خواندن

در

  • سخنرانی
  • جلسات
  • مذاکره تلفنی
  • بازدید خارجی
  • پذیرش مهمان
  • تخصص فنی
  • آداب و رسوم
  • نگارش ایمیل
  • حضور نمایشگاهی
  • حضور دیپلمایک

  • زبان عمومی
  • زبان بازرگانی
  • زبان تخصصی
  • زبان حرفه‌ای
  • تک نفره
  • نیمه گروهی
  • گروهی
  • حضوری
  • غیرحضوری
  • نیمه حضوری
  • عادی
  • نیمه فشرده
  • فشرده
  • چارتر
؟؟؟

مدیران ارشد: اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و قائم مقام‌ها

(معاونین)

مدیران میانی: مدیران کل
مدیران پایه‌ای: روسا
کارشناسان تخصصی در بخش‌های کلیدی
کارشناسان علاقه‌مند به یادگیری
نیروی حراست یا انتظامات
افراد مرتبط با پذیرش مهمانان خارجی

گروه باران گزارش کیفی را چگونه به آموزش تحویل می‌دهد؟

 در ابتدای گفت‌وگوهای اجرای یک دوره‌ی آموزشی در سازمان‌های کشور، گروه باران فهرست کاملی از انواع آموزش‌هایی که به اداره‌ی آموزش ارائه می‌کند، معرفی می‌کند. یعنی تک‌تک گزارش‌هایی که باران اعلام می‌کند و به اداره‌ی آموزش ارسال می‌کند، نوع گزارش، کمی یا کیفی و گزارش‌های تجمی به همراه زمان دقیق ارائه می‌شود.

گزارش کیفی که جزء پیچیده‌ترین بخش‌های گزارش‌دهی آموزش باران محسوب می‌شود،

به این صورت هست که نتایج پیشرفت زبان‌آموز که در مراحل مشخص شده، دریافت و بررسی شده در کنار فیدبک‌هایی که در سیستم‌ آموزشی یکپارچه‌ی باران ثبت شده، توسط اساتید دوره با توجه به اینکه در یک دوره‌ی آموزشی ممکن است بیش از یک استاد حضور داشته باشد این‌ها بصورت یکپارچه ثبت شده و نهایتا فیدبکی که از خود زبان‌آموز گرفته می‌شود. یعنی در یک حرکت سه جانبه اطلاعات لازم در زمینه‌ی پیشرفت زبان‌آموز که بخشی از آن مقایسه با استانداردهای پیشرفت یک زبان‌آموز در دنیا هست به‌علاوه بازخوردی که فردبه‌فرد اساتید ارائه می‌کنند و نهایتا آنچه ادراک زبان‌آموز از پیشرفت خود هست در کنار هم گزارش کیفی گروه باران را تشکیل می‌دهند.

«باران گروهی صمیمی، نوآور و حرفه‌ای است.»

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

آقای محمدرضا ساروخانی

مدیر امور سرمایه‌گذاری و بین‌الملل بانک سینا

«باران جنس مدیران را می‌شناسد. باران یک موسسه VIP است.»

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

آقاى دکتر مهرداد تقی‌زاده

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی

«باران را یک عامل کلیدى براى موفقیت و گسترش تجارت بین الملل سازمان ها می‌دانم. اثربخشى خدمات باران براى سازمان ما در صنعت پتروشیمى کشور ثابت شده است»

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

آقاى عبدالمجید بوالحسنى

مشاور مدیر عامل شرکت پتروشیمى مبین

« پیشرفت سازمان مشتریان خود صمیمانه تلاش مىکنند. مجموعه باران همراه خوبى در مسیر موفقیت واحد آموزش پتروشیمى امیرکبیر بوده است.»

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

آقاى مهندس سیدمحسن حسینى

امیرکبیر معاون مدیرمنابع انسانى شرکت پتروشیمى

«من به عنوان یک مشترى از مجموعه باران راضى هستم. من معتقدم که کیفیت برابر است با رضایت مشترى. در پس این کیفیت، گروهى مشغول مطالعه، تفکر و فعالیت هستند که باعث بالندگى مجموعه باران شده اند.»

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

آقاى دکترمحمدابراهیم پورزرندى

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن

«باران و انرژی کارکنان باران می‌تواند حال آدم را خوب
کند و حال خوب کارکنانش به ما کاملا منتقل می‌شود»

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

خانم آتش باران

شرکت خدمات انفورماتیک

«تفکر خیلی خوبی است که مدیر دغدغه‌ی آزمون را نداشته باشد.»

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

آقای صادقی‌نژاد

بانک سپه

«امتیاز باران نسبت به جاهای دیگر این است که برخوردهای دوستانه‌ای دارند
و آدم احساس بودن در کلاس را ندارد.»

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

آقای داریوش محمدی

پتروشیمی بندرامام

کارگاه آموزشی خودآموزی زبان انگلیسی

طی 17 سال  تجربه‌ی کار  با مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان کلیدی بانک‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور متوجه شده‌ایم که افرادِ بادانشِ بسیاری در سطح سازمان‌های کشور هستند که مشتاق به برقراری تعامل با هم‌تایان خود در کشورهای دیگر هستند. آنها می‌خواهند دانش و تفکرات خود را با افراد مختلف در سطح بین‌المللی به اشتراک بگذارند اما به‌دلیل عدم تسلط بر مهارت‌های زبان انگلیسی، توانایی انتقال این مطالب را ندارند و اعتمادبه‌نفسشان پشت سدهای ارتباطی درهم می‌شکند.

کارگاه «چابکی در یادگیری ،رمز جهش مدیران باتجربه» – ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

کارگاه چابکی در یادگیری ،رمز جهش مدیران باتجربه
توانمندسازی فردی یکی از ابزارهای مؤثر برای افزایش بهره‌وری کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های فردی و گروهی آنها در راستای اهداف سازمانی است. آگاهی سرمایه‌های انسانی از فرآیندها و سازوکار مالی موجب بهره‌وری بیشتر آنها در سازمان می‌شود. از طرفی این دغدغه همواره برای مدیران ارشد وجود دارد که اهداف و نگرش پرسنل هم‌راستا با سازمان باشد. با همین رویکرد «گروه باران» با همکاری شرکت «فرابورس» و «دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی» در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ کارگاهی با این محوریت برگزار کرد.
این کارگاه با حضور نمایندگان پتروشیمی غدیر، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مروارید، پتروشیمی مسجد سلیمان، پتروشیمی باختر، پتروشیمی نوری، پتروشیمی مارون، پتروشیمی پردیس، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت پالایش نفت تهران، مجتمع پتروصنعت گامرون و سازمان بورس تهران در سالن VIP شرکت فرابورس با حضور 20 تن از مدیران ارشد، برگزار شد.

کارگاه «مسیر آموزشی باران چگونه است؟» ویژه‌ی مدیران ارشد و میانی بانک رفاه کارگران

برگزاری کارگاه آموزشی «مسیر آموزشی باران چگونه است؟» ویژه‌ی مدیران عامل و میانی بانک رفاه کارگران با محوریت آشنایی زبان‌آموز با مسیر آموزشی و ارائه‌ چک‌لیست اقدامات لازم برای تقویت موفقیت در دوره

کارگاه معجزه شنیدن – ۹۷/۰۲/۰۶

کارگاه روز پنجشنبه با موضوع “معجزه اثر شنیدن” در کنار جمعی از مدیران سازمان‌ها با هدف آشنایی زبان‌آموزان عزیز بر تاثیر مهارت شنیدن در یادگیری زبان جدید در گروه باران برگزار شد.

کارگاه معجزه شنیدن – ۹۶/۱۲/۲۴

کارگاه معجزه شنیدن در یادگیری زبان انگلیسی با هدف آموزش روش برنامه‌ریزی فردی برای بهره‌گیری از مهارت شندین برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی مبتنی بر یافته های جدید باران و عملی کردن کتاب اثرمرکب اجرا گردید. این کارگاه در شش دوره متوالی با اجرای سرکار خانم ثمانه هاشمی...