نکات مدیریت
4 فیلم آموزشی مدیریت – نکاتی برای پیشرفت مدیران پیشنهاد میشود. آموزش نکاتی که به مدیران در زمینهی مدیریت کسبوکارهای کوچک، مدیریت زمان و بودجهبندی و دیگر نکاتی که یک مدیریت برای هدایت و سازماندهی کارهای خود نیاز دارد را میتوانید در این بخش مشاهده بفرمایید.
مدیر به بیان ساده به فردی گفته میشود که هنر انجام کار به وسیله دیگران را دارد.
هنری فایول، صنعتگر فرانسوی، چنین اظهار داشت که همه مدیران، شش وظیفه یا کار، انجام میدهند:
01. پیشبینی
02. برنامهریزی
03. سازماندهی
04. رهبری
05. هماهنگی
06. کنترل
01. چگونه کسبوکارهای کوچک را مدیریت کنیم؟
مدت زمان ویدیو: 00:02:49
۰۲. چگونه بودجهبندی کسبوکار خود را مدیریت کنیم؟
مدت زمان ویدیو: 00:01:36
03. چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟
مجموعه اقداماتی که با هدف افزایش کارایی و نتیجهی موثر در مدت زمان مناسب انجام میگیرد را «مدیریت زمان» میگویند.
مدت زمان ویدیو: 00:01:30
04. چگونه خشم خود را در محیط کار کنترل کنیم؟
کنترل خشم مهارتی است که باعث میشود فرد حالت عصبی نداشته باشد و بتواند آرامش و خونسردی خود را حفظ کند.
مدت زمان ویدیو: 00:01:50
afaгіn matlab қhobi bood
عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما
سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید