صفحه ویژه مدیران آموزش و منابع انسانی
Special Page For Education Managers and Human Resources
برگزاری دورههای آموزشی و انتخاب مجری جهت اجرای دوره نیازمند دریافت اطلاعات جرئی و دقیق برای تصمیم گیری است. ما دغدغهها و اهداف مدیران منابع انسانی و آموزش سازمانهای بزرگ را میدانیم و درک میکنیم. با همین رویکرد مطالب این صفحه کاملاً با هدف پاسخگویی به نیاز شما طراحی شده است. لطفاً این صفحه را با دقت مطالعه کنید.
آموزش زبان انگلیسی برای مدیران
دورهی آموزشی VIP باران مختص مدیران عالی سازمانها طراحی و اجرا میشود. درک شرایط کاری، محدودیت زمانی و برنامه آموزشی اختصاصی طبق هدف زبانآموز مبنای طراحی این دوره است.
سوالات متداول مدیران آموزش و منابع انسانی
سنجش
از آزمونهای رایگان قسمت «مشاوره زبان انگلیسی گروه باران» استفاده کنید.
نمونه جدولی که برای برنامهریزی آموزش زبان سازمان میتوانیم تهیه کنیم.
نحوهی ارزیابی | محتوای آموزشی | نیاز به آزمون بین المللی | سطح زبان مورد انتظار | اهداف نهایی برای دیزاین نقشهی مسیر یادگیری |
نیازهای آموزشی و اولویت بندی Can Do List |
گروه بندی | نوع دوره | تعداد نفرات | نام گروه |
|
|
|
|
مهارتهای
در
|
|
|
|
؟؟؟ |
مدیران ارشد: اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و قائم مقامها (معاونین) |
مدیران میانی: مدیران کل | |||||||||
مدیران پایهای: روسا | |||||||||
کارشناسان تخصصی در بخشهای کلیدی | |||||||||
کارشناسان علاقهمند به یادگیری | |||||||||
نیروی حراست یا انتظامات | |||||||||
افراد مرتبط با پذیرش مهمانان خارجی |
مدیران ایرانی چگونه زبان میآموزند؟
قسمت اول
مدیران ایرانی چگونه زبان میآموزند؟
قسمت دوم
مدیران ایرانی چگونه زبان میآموزند؟
قسمت سوم
مدیران ایرانی چگونه زبان میآموزند؟
قسمت چهارم (آخر)
گروه باران گزارش کیفی را چگونه به آموزش تحویل میدهد؟
در ابتدای گفتوگوهای اجرای یک دورهی آموزشی در سازمانهای کشور، گروه باران فهرست کاملی از انواع آموزشهایی که به ادارهی آموزش ارائه میکند، معرفی میکند. یعنی تکتک گزارشهایی که باران اعلام میکند و به ادارهی آموزش ارسال میکند، نوع گزارش، کمی یا کیفی و گزارشهای تجمی به همراه زمان دقیق ارائه میشود.
گزارش کیفی که جزء پیچیدهترین بخشهای گزارشدهی آموزش باران محسوب میشود،
به این صورت هست که نتایج پیشرفت زبانآموز که در مراحل مشخص شده، دریافت و بررسی شده در کنار فیدبکهایی که در سیستم آموزشی یکپارچهی باران ثبت شده، توسط اساتید دوره با توجه به اینکه در یک دورهی آموزشی ممکن است بیش از یک استاد حضور داشته باشد اینها بصورت یکپارچه ثبت شده و نهایتا فیدبکی که از خود زبانآموز گرفته میشود. یعنی در یک حرکت سه جانبه اطلاعات لازم در زمینهی پیشرفت زبانآموز که بخشی از آن مقایسه با استانداردهای پیشرفت یک زبانآموز در دنیا هست بهعلاوه بازخوردی که فردبهفرد اساتید ارائه میکنند و نهایتا آنچه ادراک زبانآموز از پیشرفت خود هست در کنار هم گزارش کیفی گروه باران را تشکیل میدهند.