آموزش سازمانی زبان انگلیسی چیست؟
آموزش زبان سازمانی نوعی آموزش زبان است که در سازمانها برای مدیران ارشد و پرسنل در راستای
اهداف سازمان طراحی میشود.
آموزش سازمانی زبان به معنای راهاندازی آموزشگاه زبان داخل سازمان نیست بلکه الگویی است که
یک سازمان برای موفقیت دنبال
میکند
آموزش زبان سازمانی مجموعهای از زبان عمومی، زبان تجاری و مهارتهای حرفهای مانند ارائه
محتوا با هدف فروش، نامهنگاری و
پاسخگویی تلفنی است که در کنار ظرافتهای موردنیاز در یک مذاکره تخصصی که شامل مباحث حقوقی،
مالی و فنی است، منجر به موفقیت
در آموزش زبان سازمانی، کار تیمی قویتر، فروش بیشتر، بهرهوری بالاتر و توسعه سازمان
میگردد
طبق پژوهشهای انجامشده، سه دلیل مهم برای برگزاری زبان انگلیسی سازمانی مطرح شده است، که
به ترتیب عبارتاند از :
- 24 درصد استفاده از منابع دستاول
- 16 درصد بهرهگیری از فرصتهای بازار کار
بینالمللی
- 16 درصد توسعه روابط تجاری با سایر کشورها
نظرات تعدادی از دانش پذیران دوره زبان تلفنی (TCP)
سمیر دغاغله
مدیر روابط عمومی دیجیکالا
این دوره با تمرکز بر تقویت مهارت شنیداری، صحبت کردن و نهایتاً روان صحبت کردن مختص مدیران عالیرتبه، نتیجه گرا و پرمشغله طراحی شده است. کلاسها مطابق با نیازهای فرد برنامهریزی و بهصورت آنلاین و حضوری برگزار میشود
وحید حسینی
موشن گرافیک کار
این دوره با تمرکز بر تقویت مهارت شنیداری، صحبت کردن و نهایتاً روان صحبت کردن مختص مدیران عالیرتبه، نتیجه گرا و پرمشغله طراحی شده است. کلاسها مطابق با نیازهای فرد برنامهریزی و بهصورت آنلاین و حضوری برگزار میشود
سجاد محمدی
برنامه نویس بکاند گروه تجاری
این دوره با تمرکز بر تقویت مهارت شنیداری، صحبت کردن و نهایتاً روان صحبت کردن مختص مدیران عالیرتبه، نتیجه گرا و پرمشغله طراحی شده است. کلاسها مطابق با نیازهای فرد برنامهریزی و بهصورت آنلاین و حضوری برگزار میشود
رضا آزاده تبریزی
فروش آنلاین بیمه
این دوره با تمرکز بر تقویت مهارت شنیداری، صحبت کردن و نهایتاً روان صحبت کردن مختص مدیران عالیرتبه، نتیجه گرا و پرمشغله طراحی شده است. کلاسها مطابق با نیازهای فرد برنامهریزی و بهصورت آنلاین و حضوری برگزار میشود